Alpaslan Endüstri Erkekler Voleybol 1. Ligi'nde normal sezon sona erdi

Alpaslan Endüstri Erkekler Voleybol 1. Ligi'nde düzgüsel sürem tamamlandı.
Alpaslan Endüstri Erkekler Voleybol 1. Ligi'nde düzgüsel sürem tamamlandı.
Türkiye Voleybol Federasyonundan meydana getirilen açıklamaya nazaran, 22. haftanın sonunda A ve B Grubu'nda puan cetvelinin ilk dört sırasındaki Milas Belediyespor, Rest Property Alanya Belediyespor, Saint Joseph, Ürgüp Spor, Çorum Belediyespor, Akkuş Belediyespor, Niksar Belediyespor ve Yenişehir Belediyespor yarı final etabına terfi etti.
Puan cetvelinin son iki basamağında yer alan Hekimoğlu GCT BVİ, Okyanus Koleji, Solhan Spor ve Develi Belediyespor ise lige veda eden takımlar oldu.
"Alpaslan Endüstri Erkekler Voleybol 1. Ligi'nde normal sezon sona erdi" haberi, 21 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.