Almanya'da işler istediği gibi gitmedi! Ömer Faruk Beyaz için Fenerbahçe iddiası

Fenerbahçe'nin kendisine sunmuş olduğu projeyi reddederek kaçarcasına Almanya'nın yolunu tutan Ömer Faruk Beyaz, Stuttgart tarafınca Magdeburg'a kiralanmıştı. Burada da tutunamayan genç futbolcunun sarı-lacivertlilere geri dönmek istediği ve menajerler vasıtasıyla Fenerbahçe'ye önermiş olduğu konuşuluyor.
2021 yazında Fenerbahçe'de Ali Koç ve Emre Belözoğlu'nun takımda kalması için seferber olduğu Ömer Faruk Beyaz, sarı-lacivertlileri reddederek Almanya'nın yolunu tutmuştu. Genç futbolcu burada büyük bir hayal kırıklığı yaşadı.
ALMANYA'DA TUTUNAMADI
Stuttgart'ta tutunamayan Ömer Faruk Beyaz, Alman ekibi tarafınca daha fazla forma şansı bulabilmesi için Magdeburg'a kiralandı. Ancak 19 yaşındaki futbol burada da beklentilerin oldukça altında kaldı. Kulüp kiralık sözleşmesini sonlandırırken Beyaz, Stuttgart'a geri döndü.
FENERBAHÇE'YE DÖNMEK İSTİYOR
Almanya'da yaşamış olduğu büyük hayal kırıklığı sonrası Ömer Faruk Beyaz'ın Fenerbahçe'ye geri dönmek istediği ve menajerlerin, 19 yaşındaki futbolcu için sarı-lacivertlilere temasa geçmiş olduğu ifade ediliyor.
"Almanya'da işler istediği gibi gitmedi! Ömer Faruk Beyaz için Fenerbahçe iddiası" haberi, 24 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.