Ali Koç'tan taraftar yasağına tepki

...
Fenerbahçe-Kayserispor maçına deplasman takımı taraftarlarının alınmaması kararı için başkan Ali Koç, "Bu karar ortak alınmalıdır. Başkan ile konuştuktan sonra 'Bu yanlıştan dönülmesi için gereken kişilere ulaşalım' dedik. Çıkan tek şey 'Böyle bağırıyorsanız, biz de sizi cezalandırıyoruz' demek. Ne yapacaksınız? Her maç stadı, sahayı mı kapatacaksınız. Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Kime ne ders vermeye çalışıyorsunuz? Valiliği'nden açıklamasından vatandaş olarak utandım" dedi.
"Ali Koç'tan taraftar yasağına tepki" haberi, 03 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Mart 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.