Ali Koç: Seçilirsem onunla çalışmam!

Ali Koç: Seçilirsem onunla çalışmam!

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un bomba iddiası! Ali Koç, bugün yaptığı açıklamaların hedefinde Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu vardı! Ali Koç açtı ağzını yumdu gözünü! Seçildiği zaman asla kendisi ile çalışmayacak!

F.Bahçe Başkanı Ali Koç, seçim çalışmaları kapsamında üyelerle buluşmaya devam ediyor. 8-9'da gerçekleşecek kurultayda Aziz Yıldırım ile yarışacak olan Ali Koç. June bugünkü konuşmasında yine şaşırtıcı açıklamalarda bulundu.

805635-2-t.jpg

Fenerbahçe Yüksek Kurulu'nun yeni seçilen başkanı Şekip Mosturoğlu'nu suçlayan Ali Koç, "Bunu sizlerle paylaşmaktan üzüntü duyuyorum. Üst Kurul F.Bahçe Divanı, F.Bahçe Yüksek Kurulu'nun seçim bürosudur. Kurul, üyelerimizi çağırarak Sayın Aziz Yıldırım'a oy istiyor. Geçen gün yanıma gelen kişiyle tanışıp elini sıktı ve "Umarım Aziz'in başkanı kazandığında sen de bize katılırsın" dedi. Zarif olduğunu düşünmüyorum. Şık olup olmadığını düşünmeniz önemli değil. Ali Koç, "Kabul etmiyorum, kabul etmiyorum ve hepinizin çok iyi bilmesini isterim ki seçilirsem bu Üst Kurul başkanının bu konudaki görüşlerini açıklığa kavuşturmak için işbirliği yapmayacağım" dedi. . Mehmet Büyükekş hakkında şunları söyledi: "TFF'nin seçime gidip gitmeme gibi bir seçeneği yok. Oy vermeye gidiyorlar. "TFF Başkanı Mehmet Büyükekş'i aday olsa da olmasa da serbest bırakmayacağız."

pz6exocuokscv6mdz87pjq.webp

"Ali Koç: Seçilirsem onunla çalışmam!" haberi, 04 Haziran 2024 tarihinde yazılmıştır. 04 Haziran 2024 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.