Ali Koç: Krunic'i almayı çok istedik, Milan izin vermedi

Ali Koç: Krunic'i almayı çok istedik, Milan izin vermedi

Fenerbahçe başkanı Ali Koç, takımın durumu ve geçirilen transfer sezonu ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. Koç, "Rade Krunic'i almayı çok istedik. İsmail Hoca çok istedi. Milan'dan ayrılmak istediği söylendi ve görüştük. Milan izin vermedi" dedi.

Sözcü TV'de Uğur Dündar'ın programına konuk olan Fenerbahçe başkanı Ali Koç, canlı yayında gündeme dair açıklamalarda bulunmuş oldu.

Ali Koç'un açıklamalarından satır başları şu şekilde:

"Başarılı bir transfer sezonu geçirdik. Sadece almada değil, satmada da. Süper Lig tarihinin belki de en başarılı satışlarını yaşadık. Bize ihracat teşvikleri verilmiyor. İnşallah TFF, bu konuya da eğilir. Bazı oyuncularda  zarar ettik. Çok başarılı transfer sezonu geçirdik. Erken transferler yaptık, adaptasyon erken oldu. Rakiplerimize ve geçmiş yıllara göre erken takım olduk. Selahattin Baki, Mario Branco ve yardımcısı Okan Özkan çok başarılıydı.

"Bir rakibimiz Szymanski için sert şekilde devreye girmiş"

Dusan Tadic, Fred, Sebastian Szymanski transferlerinde Mario Blanco'nun çok etkisi var. Tadic hiç gündemde yoktu. 'Böyle bir imkan var' dedi. Ben de 'Yaş mevzusunda hassasiyetimizi biliyorsun, Dzeko'yu aldık' dedim. 'Bu fırsatı kaçıramayız' diye yanıt verdi ve beni ikna etti. Rusya'ya giderken, Belgrad'a hareket ettik. Çok etkilendik, jilet gibi bir futbolcu çıktı karşımıza. En zor transfer Szymanski oldu.

Bir rakibimiz Szymanski için sert şekilde devreye girmiş. Gizlice İstanbul'a getirmiş ve tesisleri gezdirmiş. öğrendik ki haber verilmesi gereken yerlere haber verilmediği için sorun çıkmış! 1,5-2 milyon euro fazla rakama geldi fakat iyi ki de geldi.

"Krunic'i almayı çok istedik"

Fred transferi için 'İstiyorsanız, hemen İngiltere'ye gelin' dediler. Valiz bile hazırlanmadan İngiltere'ye gidildi.

Rade Krunic'i almayı çok istedik. İsmail Hoca çok istedi. Milan'dan ayrılmak istediği söylendi ve görüştük. Milan izin vermedi. Balkan oyunculara 5 yılda odaklanmadık, bu hatam! Bu oyuncular kendilerine çok iyi bakıyor. Tadic'i almaya gittiğimizde bir yaz kampı vardı, inanamadık. Avrupa'da çok Balkan oyuncu var.

"Bu yıl farklı bir tılsım var"

Büyük konuşmam fakat bu yıl farklı bir tılsım var. İsmail Hoca'ya da teşekkür ederim, çok kısa sürede etkisini gösterdi. Oyuncularla iletişimi beni çok etkiliyor.

14'te 14 yaptık. Bunu yapmazsak bile iyi başladığımız sezonlar oldu. Beni mutlu eden şey mücadele gücü, takım ruhu, birlik ve beraberlik, kazanma arzusu. Bunları biz değil, otoriteler söylüyor. Hem hoca hem de oyunculara teşekkür ederim. 7 haftada çok acayip pozisyonlar yaşadık. Skora etki edecek pozisyonlar yaşadık. Bazı yabancılar şaşkınlıklar içerisinde. Ancak hocamız ve takım saha dışı ile ilgilenmedi. Biz ilgileneceğiz."

"Ali Koç: Krunic'i almayı çok istedik, Milan izin vermedi" haberi, 04 Ekim 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Ekim 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı