Ali Koç ile Burak Elmas birlikte yemek yedi

Ali Koç ile Burak Elmas birlikte yemek yedi

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve Galatasaray Başkanı Burak Elmas, önceki gün Bebek Otel’de bir araya gelerek yemek yedi.

İki rakip kulübün başkanını birlikte yemek yerken görenlerin şaşkınlık yaşadığı belirtildi. Hürriyet gazetesinden Mehmet Üstündağ'ın haberinde söz konusu görüşmeyle ilgili şunlar yer aldı:

Hemen merakları gidereyim! Ali Koç ve Burak Elmas, gençlik yıllarından beri arkadaş. Aynı çevrenin gençleri olan iki başkan, rakip takımları tutsa da futbol tutkuları nedeniyle yakın arkadaş olmuş. Yani aralarındaki rekabet ezeli olsa da dostlukları ebedi.

"Ali Koç ile Burak Elmas birlikte yemek yedi" haberi, 25 Ağustos 2021 tarihinde yazılmıştır. 25 Ağustos 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.