Ali Koç hakkında "Vallahi acıyorum" diyen Tahir Kıran'dan tartışma yaratacak ifadeler

Çaykur Rizespor'un eski başkanı Tahir Kıran, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç için oldukça sert sözler sarf etti. Kıran yapmış olduğu açıklamada, "Fenerbahçe, Ali bey geldiğinden beri 153 oyuncu aldı. Bu korkulu bir sayı. Yazıktır, günahtır. Söylememize karşın duymuyor. Fenerbahçe Kulübü, Koç Holding değil. Kurumsal bir şirket benzer biçimde yönetemezsin. Sen bu kadar para harca, tonlarca sövgü ye. Vall
Fenerbahçe'de Aziz Yıldırım döneminde yöneticilik yapan, yine Yıldırım döneminde kulüp üyeliğinden ihraç edilen Tahir Kıran, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a sert sözlerle yüklendi.
"YAZIKTIR, GÜNAHTIR"
Radyogol'e konuşan Tahir Kıran, "İsmail Kartal, tuz parasına çalışırken neden gönderildi. Fenerbahçe, Ali bey geldiğinden beri 153 oyuncu aldı. Bu korkunç bir rakam. Yazıktır, günahtır. Söylememize rağmen duymuyor. Fenerbahçe Kulübü, Koç Holding değil. Kurumsal bir şirket gibi yönetemezsin." dedi.
"BEN GELDİĞİM AN, YERLE BİR EDERİM ORAYI"
Kıran ayrıca, "Forma yüzünden oyuncuya haciz gönderemezsiniz. Sen bu kadar para harca, tonlarca küfür ye. Vallahi Billahi Ali Koç'a acıyorum. Şampiyonluk marşı bile hazırlatmıştık, sanırım önümüzdeki 3-4 yıl sonra yayınlayabileceğiz! Bu hakemler temizlenmeden problemleri çözemezsiniz. Ben geldiğim an, yerle bir ederim orayı. Kulüplerin %90'ı batık durumda. Filmlerde dayak yiyen adamlar var ya biz onlarız. Galatasaray'a verilen penaltı evlere şenlik. El, kol, dirsek neresi.." ifadelerini kullandı.
"Ali Koç hakkında "Vallahi acıyorum" diyen Tahir Kıran'dan tartışma yaratacak ifadeler" haberi, 11 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.