Ali Koç Dipline Kuruluna Sevk Edildi!

Ali Koç Dipline Kuruluna Sevk Edildi!

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, 17 Eylül 2025’te oynanan Fenerbahçe-Corendon Alanyaspor maçının ardından basına yaptığı açıklamalarda, futbolun itibarını zedelediği gerekçesiyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk edildi. İşte detaylar…

Fenerbahçe ve Ali Koç PFDK’ya sevk edildi!

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Hukuk Müşavirliği, 18 Eylül 2025 tarihinde Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk edilen raporları açıkladı. Buna göre, Fenerbahçe Kulübü, 17 Eylül’de oynanan Fenerbahçe-Corendon Alanyaspor maçındaki "çirkin ve kötü tezahürat" ile saha olayları nedeniyle PFDK’ya sevk edildi.

Aynı müsabaka sonrası Fenerbahçe Başkanı Ali Koç’un basına yaptığı açıklamalarda "futbolun itibarını zedelemeye yönelik ifadeler" kullanması sebebiyle, Koç da tedbirsiz şekilde PFDK’ya sevk edildi. Kurulun kararları, Futbol Disiplin Talimatı’nın ilgili maddeleri çerçevesinde alındı.

"Ali Koç Dipline Kuruluna Sevk Edildi!" haberi, 19 Eylül 2025 tarihinde yazılmıştır. 19 Eylül 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.