Ali Koç: Birileri yalan söylüyor, her şeyi açıklayacağım

Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, deplasman yasağı kararının Kayserispor yönetimine bir gün önceden haber verildiğini öne sürdü, “Her şeyi açıklayacağım” dedi.
Kayseri 2’nci İdare Mahkemesi, Kayserispor-Fenerbahçe maçına sarı-lacivertli taraftarlar alınmayacak olmasıyla ilgili Fenerbahçe’nin itirazını reddetti. Maça Fenerbahçeli taraftarlar alınmayacak. Karara Fenerbahçe TV canlı yayınında tepki Fenerbahçe Başkanı Ali Koç iddialarda bulunarak “Utanıyorum. Her şeyi açıklayacağım, belki hepsini bugün değil” dedi.
Koç’un açıklamaları şöyle:
‘BİR GÜN ÖNCEDEN SÖYLENMİŞ’
“Bir gece önceden yasak olacağı Kayserispor yönetimine söylenmiş. O gün 18.00’de açıklama yapıyorlar lakin bir gece evvel haber verilmiş.Bir gece önce Kayserispor’a yasak geleceği söyleniyor. Süreçte birileri yalan söylüyor. Bir nebze biliyorum. Her şeyi açıklayacağım, belki hepsini bugün değil. Siyasetinden, yerel idarelere kadar bildiklerimi anlatacağım.
‘UTANIYORUM’
Kayseri mahkemesi dün verilen yürütmeyi durdurma kararını reddetti. Bunun hukukla falan ilgisis yok. Ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olarak utanıyorum. Bir Valilik nasıl böyle savunma yapar, nassıl böyle savunma yapan avukat tutar, inanılır gibi değil.
‘BARDAĞI TAŞIRAN SON DAMLA’
Bu son bardağı taşıran damla noktasına geldik. Cumartesi bir maç var. Cumartesi oynanan maçta bazı tezahüratlar oldu. Orada bir saldırıya uğradık yönetim olarak. Ertesi gün Beşiktaş maçına gittik, orada aynı şeyler oldu. Statta infial oluştu. Ben hayretler içindeyim. İş çok sakat yere gidiyor. Yarın bir gün kardeşin kardeşe kırdırılacağı bir yere gidiyor.”
"Ali Koç: Birileri yalan söylüyor, her şeyi açıklayacağım" haberi, 03 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır. 03 Mart 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.