Ali Koç açıkladı: AKP’li belediye başkanına ceza verildi!

Ali Koç açıkladı: AKP’li belediye başkanına ceza verildi!

Fenerbahçe’nin Trabzonspor’u 1-0 mağlup ettiği maçın ardından “Şike hâlâ devam ediyor” paylaşımıyla gündem olan Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, 6222 sayılı Spor Kulüpleri ve Sporcuların Korunması Kanunu kapsamında cezalandırıldı.

Maçın hakem kararlarına sert tepki gösteren Ahmet Metin Genç, sosyal medya hesabından "Şike hâlâ devam ediyor. Kaç kişiye karşı mücadele ettiğimizi bilemiyoruz" ifadelerini kullanmıştı. Bu açıklama, Fenerbahçe camiasında büyük yankı uyandırdı ve spor kamuoyunda tartışmalara yol açtı.

CEZAYI ALİ KOÇ DUYURDU

Seçimi öncesi kongre üyeleriyle bir araya gelen Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, Ahmet Metin Genç’e verilen cezayı kamuoyuna açıkladı. Koç, "Trabzon Belediye Başkanı’na 6222 sayılı kanun kapsamında ceza uygulandı" ifadelerini kullandı.

6222 SAYILI KANUN NEYİ KAPSAR?

6222 sayılı Spor Kulüpleri ve Sporcuların Korunması Kanunu, spor müsabakalarında şiddet, hakaret, sportmenliğe aykırı davranış ve sporun itibarını zedeleyen eylemleri cezalandırmayı öngörüyor. Ahmet Metin Genç’in sözleri, kanun kapsamında "sportmenliğe aykırı ve kamuoyunu yanıltıcı" ifadeler olarak değerlendirildi.

 

"Ali Koç açıkladı: AKP’li belediye başkanına ceza verildi!" haberi, 19 Eylül 2025 tarihinde yazılmıştır. 19 Eylül 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

Ayla Karadere Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.