Alex de Souza, Sao Paulo'daki görevinden resmen ayrıldı

Alex de Souza, Sao Paulo'daki görevinden resmen ayrıldı

Fenerbahçe’nin eski kaptanı Alex De Souza, Brezilya’da Sao Paulo U20 Takımı’ndaki teknik direktörlük görevinden ayrılma kararı aldı.

Ayrılığıyla ilgili açıklama yapan Brezilyalı teknik adam, “Bana bu fırsatı verdiği için Sao Paulo’ya çok minnettarım.

Başkana, yönetim kuruluna, çalışanlara, günden güne sistemi anlamama çok yardımcı olan futbolculara teşekkür etmek istiyorum. Taraftarlara beni iyi bir şekilde karşıladıkları için şükran doluyum. Gerçekten sonsuza dek taşıyacağım bir şükran duygusu” dedi.

88 MAÇTA GÖREV ALDI

İlk teknik direktörlük deneyimini yaşayan Alex, Sao Paulo U20 Takımı’nın başına geçen yıl nisan ayında geçmişti. Takımın başında 88 maçta görev yapan Alex de Souza, 51 galibiyet, 18 beraberlik ve 19 mağlubiyet aldı.

"Alex de Souza, Sao Paulo'daki görevinden resmen ayrıldı" haberi, 29 Ekim 2022 tarihinde yazılmıştır. 29 Ekim 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.