Alanyaspor'da Ömer Erdoğan istifa etti

Süper Lig ekiplerinden Ömer Erdoğan, Sivasspor maçının peşinden istifa ettiğini açıkladı.
Süper Lig ekiplerinden Alanyaspor'da istifa geldi. Teknik direktör Ömer Erdoğan, görevini bıraktı.
Ömer Erdoğan yönetiminde sezona başlayan Akdeniz ekibi, 10 maçta 2 galibiyet, 4 beraberlik ve 4 mağlubiyet ile 10 puan topladı.
Alanyaspor, son olarak ligin 10. haftasında uzatma dakikalarına 1-0 önde girdiği maçta Sivasspor'a 2-1 mağlup olmuştu.
"Fatura yalnız hocalara kesilmemeli"
Ömer Erdoğan, ligin 9. haftasında Trabzonspor karşısında alınan 1-0'lık mağlubiyetin peşinden Süper Lig'de yaşanan teknik direktör ayrılıkları için, "Bu kadar kolay olmaması lazım. Çoğu teknik direktörü yakından tanıyorum. Sırf fatura hocalara kesilmemesi gerekiyor." şeklinde bir açıklama yapmıştı.
Alanya’da unutulmaz maç! Sivasspor 90. dakikadan sonra geri döndü
"Alanyaspor'da Ömer Erdoğan istifa etti" haberi, 28 Ekim 2023 tarihinde yazılmıştır. 28 Ekim 2023 tarihinde de güncellenmiştir.
