Alanyaspor maçının ardından

Spor Toto Süper Lig'in 25'inci hafta mücadelesinde MKE Ankaragücü, sahasında konuk ettiğini Corendon Alanyaspor'u 2-0 yenik etti.
Spor Toto Süper Lig'in 25'inci hafta mücadelesinde MKE Ankaragücü, sahasında konuk ettiğini Corendon Alanyaspor'u 2-0 yenik etti. Karşılaşmanın peşinden düzenlenen basın toplantısında MKE Ankaragücü Teknik Sorumlusu Sedat Ağcay ve Alanyaspor Teknik Direktörü Ersun Yanal, mücadeleye ilişkin değerlendirmelerde bulunmuş oldu.
SEDAT AĞCAY: HEDEFİMİZ DAHA ÜST SIRALARA TIRMANMAK
Zor bir maç olacağını bildiklerini, saha ve izleyici avantajlarını iyi kullandıklarını ifade eden MKE Ankaragücü Teknik Sorumlusu Sedat Ağcay, "Bugün Ankaragücü toplumu olarak iyi bir bütünlük yakaladık ve bunu sahaya yansıtarak sonucunu aldık. İnşallah haftaya deplasmandan da boş dönmeyeceğiz, daha üst sıralara tırmanacağız. Hedefimiz de isteğimiz de bu" dedi.ERSUN YANAL: DENEYİMİ PERFORMANSA DÖNÜŞTÜRMEMİZ GEREKİYOR
Rakibe alan ve vakit tanıdıkları için top rakipteyken oynama becerisini kaybettiklerini söyleyen Alanyaspor Teknik Direktörü Ersun Yanal, "Top yalnız kendi ayağınızdayken oynanan bir oyun değil. Top 4 ana başlıkta oynanıyor; top bizdeyken, top rakipteyken, sahipsiz toplar ve top dışarıdayken. Bütün bu tarz şeyleri planlı bir şekilde oynamak gerekiyor. Geçen hafta benim ilk maçımdı ve bu tarz şeyleri oldukça uygun bir şekilde yaptık. Bugün de yediğimiz ilk golden sonrasında rakibin ortaya koyduğu performansı kıramadık. 10 maçtır dış sahada kazanamayan bir ekip Alanyaspor. Bunu değişiklik yapmak ve alışkanlıkları yok etmek kolay değil fakat bunu yapmak zorundayız. Önümüzde oynayacağımız maçlar için de bu bizim için hususi bir tecrübe oldu. Bu deneyimi performansa dönüştürmemiz gerekiyor" ifadelerini kullandı.
- Ankara
"Alanyaspor maçının ardından" haberi, 12 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.