Alaçatıspor deplasman maçında 2-0 galip

Alaçatıspor deplasman maçında 2-0 galip

Bölgesel Amatör Lig 10.Grup'ta savaşım eden Özçamdibispor, konuk etmiş olduğu Alaçatıspor'a son dakikalarda yediği 2 golle 2-0 yenik oldu.

Bölgesel Amatör Lig 10.Grup'ta savaşım eden Özçamdibispor, konuk etmiş olduğu Alaçatıspor'a son dakikalarda yediği 2 golle 2-0 yenik oldu. Alınan bu sonuçla Alaçatıspor 37 puanla 4. sırada, Özçamdibispor ise 31 puanla 8.sırada haftayı tamamlarken, düşme potasına bir adım daha yaklaştı.

Ligin 21. hafta maçı İzmir derbisine sahne olurken, Bornova Yusuf Tırpancı sahasında 2 binin üstünde taraftarın yakından takip etmiş olduğu maçı Alaçatıspor, Özçamdibispor'a son 3 dakikada attığı 2 golle 2-0 yenik ederek mühim avantaj elde etti. Alaçatıspor son 3 haftada almış olduğu galibiyetlerle 9 puan toplayıp zirveye bir adım daha yaklaştı.

Müsabakanın ilk yarısı konuk ekip Alaçatıspor etkili ataklar yaparken, Egecan Çevir'in net gol fırsatında kaleci Doğancan Ereşmeli mükemmel kurtarışla golü engelledi.

İlk yarısı 0-0 sona eren maçın ikinci yarısında Doğan Yaşar Keskin ile net fırsat yakalayan Özçamdibispor, netice alamadı. Oyuna sonradan dahil olan Alaçatıspor'lu oyuncu Onur Emre 75. dakikada art arda 2 net gol pozisyonuna girdi, kaleci Doğancan Ereşmeli yerinde müdahale ile gole izin vermedi.

Müsabakanın 89. dakikasında Onur Emre, skoru 1-0 icra eden golü kaydetti. Bu golden 3 dakika sonrasında Onur Emre tekrardan sahneye çıktı ve Alaçatıspor'u 2-0 öne geçiren golün sahibi oldu. Kalan sürede başka gol olmayınca mücadeleyi Alaçatıspor 2-0 kazanarak 3 puanı hanesine yazdırdı. Sahada oyuna sonradan giren Onur Emre ise attığı 2 golle yıldızlaştı. - İZMİR

"Alaçatıspor deplasman maçında 2-0 galip" haberi, 26 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.