Ahmet Nur Çebi: Şampiyonlar Ligi'nde de başarılı olabiliriz, cumhurbaşkanımıza söz verdim

Ahmet Nur Çebi: Şampiyonlar Ligi'nde de başarılı olabiliriz, cumhurbaşkanımıza söz verdim

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olabileceklerini belirterek, "Cumhurbaşkanımıza söz verdim. Ülkenin puana ihtiyacı var" diye konuştu.

Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, çifte kupa şampiyonluğunda yönetimin katkılarından ve önümüzdeki sezon hedeflenen başarılar hakkında konuştu.

Yönetimin ve kendisine yöneltilen eleştirilere yanıt veren Çebi, "Tüm sözlerimi harfiyen yerine getirdim. Yapamayacağım hiçbir sözü vermedim. Gününde maaş veren bir kurum olduk. Beşiktaş'tan kimsenin bir kuruş alacağı yok. Yönetici arkadaşlarım da eleştiriliyorlar lakin çok katkı verdiler" ifadelerini kullandı.

Adalet ve Kalkınma Partisi Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile buluşmasındaki diyaloğu anlatan Başkan Çebi, "Şampiyonlar Ligi'nde de başarılı olabiliriz. Cumhurbaşkanımıza söz verdim. Ülkenin puana ihtiyacı var. Seneye maalesef bunun acısını çekeceğiz. Beşiktaş olarak Avrupa'daki maçlarda başarılı olmak istiyoruz" diye konuştu.

"Ahmet Nur Çebi: Şampiyonlar Ligi'nde de başarılı olabiliriz, cumhurbaşkanımıza söz verdim" haberi, 07 Haziran 2021 tarihinde yazılmıştır. 07 Haziran 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.