Ahmet Çakar derbiyi değerlendirdi: Devam kararı doğru, penaltı değil

Ahmet Çakar derbiyi değerlendirdi: Devam kararı doğru, penaltı değil

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe'nin penaltı itirazı sonrası hakem Cihan Aydın devam kararı verdi. Eski hakem Ahmet Çakar, topun Kaan Ayhan'ın eline sekmesinin ardından penaltı verilmemesini doğru buldu.

Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe, Ülker Stadyumu'nda Galatasaray ile karşı karşıya geldi. Sarı-kırmızılı ekip, zorlu maçta 2-1 galip gelerek tur atladı.

FENERBAHÇE'NİN PENALTI İTİRAZI

Mücadelenin 16. dakikasında Fenerbahçe’nin sağ kanattan geliştirdiği atakta Kaan Ayhan, topa müdahale ederken topun eline çarpması sonucu sarı-lacivertliler penaltı bekledi. Ancak hakem Cihan Aydın, itirazlara rağmen oyunu devam ettirdi.

ESKİ HAKEM AHMET ÇAKAR'DAN AÇIKLAMA

Sportz uygulamasında pozisyonu değerlendiren eski hakem Ahmet Çakar, hakemin kararını doğru bulduğunu belirterek, "Kaan Ayhan topa vurayım derken top eline geldi. Ayağından dolayı eline sekmiş oldu devam kararı doğru, penaltı değil" dedi.

"Ahmet Çakar derbiyi değerlendirdi: Devam kararı doğru, penaltı değil" haberi, 03 Nisan 2025 tarihinde yazılmıştır. 03 Nisan 2025 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.