Adana'da Mahalleler Arası Futbol Turnuvası Başladı

Adana'da Mahalleler Arası Futbol Turnuvası Başladı

Adana'nın Aladağ Belediyesi tarafınca düzenlenen mahalleler arası futbol turnuvası başladı. Turnuvaya 19 ekip katılıyor ve maçlar grup eleme usulüne nazaran yapılacak. Final maçı ise 12 Ağustos'tan sonrasında gerçekleştirilecek. Şampiyon takıma para ödülü, kupa ve madalya verilecek.

Adana'nın Aladağ Belediyesi tarafından bu yıl 9'uncusu düzenlenen mahalleler arası futbol turnuvası başladı.

Belediye Başkanı Mustafa Akgedik, AA muhabirine yaptığı açıklamada, spor sayesinde mahalleler arasında yeni dostluklar oluşturmak istediklerini kaydetti.

Akgedik, turnuvaya 19 takımın katıldığını belirterek, "Maçlar, grup eleme usulüne göre yapılacak. Final maçı ise 12 Ağustos'tan sonra yapılacak. Şampiyon takıma para ödülünün yanı sıra kupa ve madalya verilecek." dedi.

Aladağ Gençlik ve Spor Müdürlüğü Stadı turnuvanın ilk günü iki karşılaşmaya ev sahipliği yaptı.

"Adana'da Mahalleler Arası Futbol Turnuvası Başladı" haberi, 01 Temmuz 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.