Adana'da Galatasaray taraftarları şampiyonluk sevinci yaşadı

Adana'da Galatasaray taraftarları şampiyonluk sevinci yaşadı

Galatasaray'ın Fenerbahçe'yi 3-0 yenmesinin peşinden Adana'nın Kozan ilçesindeki taraftarlar sokaklara döküldü. Sarı-kırmızı renklerle donattıkları ilçe merkezinde uzun konvoylar oluşturan taraftarlar, takımlarına destek vererek şampiyonluk sevincini meşaleler ve sloganlarla kutladı.

- Adana'daki taraftarlar Galatasaray şampiyonluk sevincini yaşadı

ADANA - Galatasaray'ın ligin 37. haftasında Fenerbahçe'yi 3-0 yenmesin ardından sokakta kutlamalara katılan Adanalı taraflar Kozan'da ilçe merkezini sarı-kırmızı renklerle donattı.

Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında Galatasaray sahasında Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup etmesinin ardından Adana'nın Kozan ilçesinde Galatasaray taraftarları sokaklara döküldü. Sarı-kırmızı formaları ile göç yolunda toplanan taraftarlar takımlarına destek vermek ve şampiyonluk sevincini marşlarla kutladı. Uzun konvoyların oluştuğu kutlamalarda Galatasaray taraftarları meşaleler ve sloganlar ile takımlarının şampiyonluk coşkusunu kentte yaşadı.

"Adana'da Galatasaray taraftarları şampiyonluk sevinci yaşadı" haberi, 04 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 04 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.