Adana Demirspor’da çifte ayrılık

Sport Toto Süper Lig ekiplerinden Adana Demirspor, Vincenzo Montella’nın raporu doğrultusunda iki ismi takımdan göndermeye karar verdi.
Spor Toto Süper Lig’de üst sıraları kovalayan Adana Demirspor, Mert Çetin, Furkan Soyalp, Cherif Ndiaye ve Jorge Morel transferinden sonra takım içinde de operasyona start veriyor. Mavi-şimşeklerde İtalyan teknik direktör Vincenzo Montella’nın, performansından memnun kalmadığı Gökhan Töre ve Birkir Bjarnason’la yolları ayırmaya hazırlandığı öğrenildi.
2025’e kadar sözleşmesi bulunan 31 yaşındaki Töre, bu sezon beş maçta oynarken, iki asist yaptı. 34 yaşındaki İzlandalı ön libero Bjarnason ise 12 maçta ter döktü. İki futbolcunun da sözleşmelerinin feshedileceği öğrenildi.
"Adana Demirspor’da çifte ayrılık" haberi, 20 Şubat 2023 tarihinde yazılmıştır. 20 Şubat 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.