Adana Demirspor Teknik Direktörü Patrick Kluivert: 'Yeni lige çıkan bir takım için gerçekten çok iyi oynadılar

Adana Demirspor Teknik Direktörü Patrick Kluivert, Çaykur Rizespor galibiyetin peşinden yaptığı açıklamada, 'Yeni lige çıkan bir takım için gerçekten çok iyi oynadılar, zorladılar sonuna kadar. Bizim için en önemlisi galibiyetle bitirmekti,...
Adana Demirspor Teknik Direktörü Patrick Kluivert, Çaykur Rizespor galibiyetin peşinden yaptığı açıklamada, "Yeni lige çıkan bir takım için gerçekten çok iyi oynadılar, zorladılar sonuna kadar. Bizim için en önemlisi galibiyetle bitirmekti, öneli b ir galibiyet olduğunu düşünüyorum. Futbolcularımla gurur duyuyorum" dedi.
Trendyol Süper Lig'in ilk haftasında Adana Demirspor, sahasında Çaykur Rizespor'u 2-1 mağlup etti. Maçın peşinden düzenlenen basın toplantısında Teknik Direktör Patrick Kluivert açıklamalarda bulunmuş oldu. Hollandalı teknik adam, "10 gündür üçüncü maçımız bu, yan biraz da tabii ki kısa aralıklar oynanınca ister istemez bir de hava şartlarının tabii ki de bu bir bahane değil. Herkes hava şartlarını biliyor burada. Hava şartları da çok zorlu koşullarda oynadık bugün. Rizespor'u tebrik etmek istiyorum, yani yeni lige çıkan bir takım için, gerçekten çok iyi oynadılar, zorladılar sonuna kadar. Bizim için en önemlisi galibiyetle bitirmekti. Önemli bir galibiyet olduğunu düşünüyorum, futbolcularımla da gurur duyuyorum. Gerçekten zorlu koşullarda dediğim gibi bahane olmasın da bir galibiyet almak ve üç puanın Adana'da kalması bizim için çok önemliydi" diye konuştu. - ADANA
"Adana Demirspor Teknik Direktörü Patrick Kluivert: 'Yeni lige çıkan bir takım için gerçekten çok i." haberi, 14 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 14 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.