A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dominik Cumhuriyeti’ni 3-2 yendi

A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dominik Cumhuriyeti’ni 3-2 yendi

Takım grubundaki dördüncü maçında yarın Hırvatistan ile karşılaşacak

FIVB Dünya Şampiyonası B Grubu'ndaki üçüncü maçında, A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dominik Cumhuriyeti'ni 3-2 yendi.

Polonya'nın Gdansk kentinde oynanan müsabakada ilk seti 25-21 kaybeden milliler, sonraki iki seti 25-21 ve 25-18 kazanarak 2-1 öne geçti. Üçüncü sete kötü başlayan milliler seti de 25-16 kaybetti ve maç 5. sete taşındı.

Son seti 15-13 kazanan milliler maçtan da 3-2 galip ayrıldı. Milli takımda, Ebrar Karakurt 29 ve Zehra Güneş 11 sayıyla oynadı.

A Milli Takım, grubundaki dördüncü maçında yarın TSİ 18.30'da Hırvatistan ile karşılaşacak.

 

"A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dominik Cumhuriyeti’ni 3-2 yendi" haberi, 28 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 28 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.