A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dominik Cumhuriyeti’ni 3-2 yendi

Takım grubundaki dördüncü maçında yarın Hırvatistan ile karşılaşacak
FIVB Dünya Şampiyonası B Grubu'ndaki üçüncü maçında, A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dominik Cumhuriyeti'ni 3-2 yendi.
Polonya'nın Gdansk kentinde oynanan müsabakada ilk seti 25-21 kaybeden milliler, sonraki iki seti 25-21 ve 25-18 kazanarak 2-1 öne geçti. Üçüncü sete kötü başlayan milliler seti de 25-16 kaybetti ve maç 5. sete taşındı.
Son seti 15-13 kazanan milliler maçtan da 3-2 galip ayrıldı. Milli takımda, Ebrar Karakurt 29 ve Zehra Güneş 11 sayıyla oynadı.
A Milli Takım, grubundaki dördüncü maçında yarın TSİ 18.30'da Hırvatistan ile karşılaşacak.
YOLUMUZA GALİBİYET İLE DEVAM EDİYORUZ! ????????
— ABC Gazetesi (@abcgazete) September 28, 2022
???? FIVB 2022 Dünya Kadınlar Voleybol Şampiyonası'ndaki üçüncü maçımızda Dominik Cumhuriyeti'ni 3-2 mağlup ediyoruz.
???? 21-25, 25-21, 25-18, 16-25 ve 15-13 pic.twitter.com/RBUz32vdn6
"A Milli Kadın Voleybol Takımı, Dominik Cumhuriyeti’ni 3-2 yendi" haberi, 28 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 28 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.