A Milli Futbol Takımı, Ermenistan'a gitti

EURO 2024 Elemeleri D Grubu'ndaki ilk maçında yarın Ermenistan'a konuk olacak A Milli Futbol Takımı, bu ülkeye gitti.
EURO 2024 Elemeleri D Grubu'ndaki ilk maçında yarın Ermenistan'a konuk olacak A Milli Futbol Takımı, bu ülkeye gitti.
A Milli Futbol Takımı, Türk Hava Yolları'na (THY) ilişik uçakla saat 12.00'da İstanbul Havalimanı'ndan Ermenistan'a hareket etti. A Milli Futbol Takımı'nın yolculuğu öncesi Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı Mehmet Büyükekşi ve A Milli Takım Sorumlusu Hamit Altıntop açıklamalarda bulunmuş oldu.
"GENÇ OYUNCULAR İÇİN BÖLGELERE İNECEĞİZ"Hedeflerinin Almanya'da düzenlenecek EURO 2024'e katılmak bulunduğunu ifade eden A Milli Takım Sorumlusu Hamit Altıntop, "4 ay önce kuraları çektik ve yarın da Ermenistan maçıyla başlıyoruz. Hedefimiz elemeleri geçip EURO 2024'e katılmak olacak. Genç bir ekiple bu şampiyonada mücadele edeceğiz. Bunun yanında milli takım futbolcu havuzuna daha genç oyunlar katmak istiyoruz. Bunun için bölgeye ineceğiz. Orada binlerce keşfedilmeyi bekleyen futbolcu kardeşlerimiz var. Federasyon olarak onları bulup, gelecek senelerde az bütçelerler daha başarılı olacağız" dedi."İKİ MAÇI ALIRSAK ÜMİTLİ OLACAĞIZ"
TFF Başkanı Mehmet Büyükekşi ise, "Eleme grubunda ilk maçımızı yarın Ermenistan ile yapacağız. Daha sonrasında dönerek salı günü Hırvatistan ile Bursa'da ikinci maçımızı oynayacağız. İlk günden beri aynı şeyi söylüyoruz; iki maçımızda da en güzel sonucu almak istiyoruz iki maç da bizim için son aşama mühim. Bu iki maçı da alırsak ondan sonraki maçlara ümitle bakacağız. Hedefimiz ilk ikiye kalıp Avrupa Şampiyonası'na katılabilmek. Şampiyonanın Almanya'da olmasının da ayrı bir önemi var. Çünkü orada yaşayan Türk yurttaşlarımız yardımıyla kendimizi evimizdeymiş benzer biçimde oynayacağız" diye konuştu.
- İstanbul
"A Milli Futbol Takımı, Ermenistan'a gitti" haberi, 24 Mart 2023 tarihinde yazılmıştır.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.