A Milli Erkek Voleybol Takımı ABD'ye yenildi: Dünya Şampiyonası'na veda etti

A Milli Erkek Voleybol Takımı ABD'ye yenildi: Dünya Şampiyonası'na veda etti

Türkiye A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2022 FIVB Dünya Şampiyonası son 16 turunda 2-0'dan 2-2'ye getirdiği mücadelede ABD'ye 3-2 mağlup olarak turnuvaya veda etti.

Filenin Efeleri, 1998 yılından sonra ilk kez yer aldığı Slovenya ve Polonya'nın ortak düzenlediği 2022 FIVB Dünya Voleybol Şampiyonası'nda son 16 turuna adını yazdırmış, şampiyonadaki performansıyla 2024 Paris Olimpiyat Oyunları elemelerinde oynamaya da hak kazanmıştı.

"A Milli Erkek Voleybol Takımı ABD'ye yenildi: Dünya Şampiyonası'na veda etti" haberi, 04 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 04 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.