9 kişi kaldı ama... Beşiktaş 3 puanı aldı

Beşiktaş, Süper Lig’in 37. haftasında alt lige düşmeyi garantileyen Göztepe’ye konuk oldu. Maşta 9 kişi kalan Beşiktaş 2-0 kazandı
Süper Lig’in 37. haftasında Beşiktaş, deplasmanda karşılaştığı Göztepe’yi 2-0 mağlup etti. Beşiktaş’ın gollerini Larin ve Josef atarken karşılaşmada 3 tane kırmızı kart çıktı. Siyah-Beyazlılar’da Rosier ve Josef takımını eksik bırakırken Göztepe’de Jahovic kırmızı kart gördü. Bu sezon Süper Lig’de ilk kez bir maçta üç kırmızı kart çıktı. Siyah-Beyazlılar bu sezon ilk kez üst üste iki deplasman maçından galibiyet çıkardı.
"9 kişi kaldı ama... Beşiktaş 3 puanı aldı" haberi, 15 Mayıs 2022 tarihinde yazılmıştır. 15 Mayıs 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.