7'li Ragbi Kadın Milli Takımı Hırvatistan'da ikinci oldu

Türkiye Ragbi Federasyonu'nun açıklamasına nazaran, Zagreb'de düzenlenen Avrupa 7'li Ragbi Kadınlar Trophy Turnuvası'nda, Türkiye 7'li Ragbi Kadın Milli Takımı ikinci oldu. Türkiye Ragbi Federasyonu Başkanı Nahit Şahin, hanım millileri zamanı bir başarıya imza attıkları için kutlama etti ve bu başarının genç sporculara misal olacağını söylemiş oldu.
7'li Ragbi Kadın Milli Takımı, Hırvatistan'da düzenlenen turnuvanın ilk ayak yarışlarında ikinci oldu.
Türkiye Ragbi Federasyonundan yapılan açıklamada, Zagreb'de düzenlenen Avrupa 7'li Ragbi Kadınlar TrophyTurnuvası'nda, kadın millerin tarihi bir başarıya imza attığı belirtildi.
Türkiye Ragbi Federasyonu Başkanı Nahit Şahin, organizasyonun birinci etap yarışlarını ikincilikle tamamlayan kadın millileri tebrik etti. Bunun büyük bir başarı olduğunu aktaran Şahin, "7'li Ragbi Kadın Milli Takımı'mız tarihte bir ilke imza attı ve Trophy birinci etabını ikinci bitirerek Championships'e gitmek için büyük bir avantaj elde etti. Ülkemiz ragbi sporunun geleceği için bu büyük bir motivasyon kaynağı. Bu tarihi başarı genç sporcularımıza örnek olacak ve daha büyük hedeflere ulaşma yolunda ilham olacaktır." değerlendirmesinde bulundu.
"7'li Ragbi Kadın Milli Takımı Hırvatistan'da ikinci oldu" haberi, 18 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 18 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.