3 sporcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

3 sporcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

Hentbol Erkekler Süper Lig ekiplerinden Güneysu'da 3 sporcunun yeni tip korona virüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Hentbol Erkekler Süper Lig ekiplerinden Güneysu'da 3 sporcunun yeni tip korona virüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Kulüp başkanı Rıfat Özer, yaptığı açıklamada, "26 Mart Cuma günü sporcularımıza ve teknik ekibimize Nilüfer Belediyespor maçı nedeniyle Kovid-19 testi uygulanmıştır. Kovid-19 PCR testleri neticesine göre, 3 sporcumuzda pozitif sonuç rapor edilmiştir. Sporcularımızın genel sağlık durumları iyidir. İzolasyon ve tedavi uygulamalarına başlanmıştır." ifadelerini kullandı.

Özer, 4 sporcunun ise temaslı olmaları nedeniyle izolasyona alındığını kaydetti.

Rize temsilcisi, Nilüfer Belediyespor ile yarın oynayacakları maçın sonraki tarihe ertelenmesi için Türkiye Hentbol Federasyonuna başvurdu.

"3 sporcunun Kovid-19 testi pozitif çıktı" haberi, 27 Mart 2021 tarihinde yazılmıştır. 27 Mart 2021 tarihinde de güncellenmiştir.

Kaynak:AA

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.