3 puan 3 golle geldi

3 puan 3 golle geldi

Fenerbahçe, Enner Valencia’nın ambulansla hastaneye kaldırıldığı, İrfan Can Kahveci’nin kırmızı kart görmüş olduğu maçta Ferdi Kadıoğlu’nun iki golüyle Sivasspor’u 3-1 mağlup etti.

Fenerbahçe, Süper Lig’in 32. Haftası’nda konuk olduğu Sivasspor’u 3-1 mağlup etti.

Fenerbahçe’de maçın beşinci dakikasında kafa topu mücadelesinde sakatlanan Enner Valencia ambulansla hastaneye kaldırıldı. İlk yarının uzatma dakikalarında ise İrfan Can Kahveci kırmızı kart görerek takımını 10 kişi bıraktı.

Bütün bu zorluklara rağmen galip gelen sarı lacivertli ekip zirve takibini sürdürdü.

FERDİ KADIOĞLU’DAN UZATMALARDA İKİ GOL

Deplasman ekibi 22’de Diego Rossi’nin golüyle ilk golünü buldu. İlk yarının bu skorla biteceği düşünülürken devreye Ferdi Kadıoğlu girdi. 45+1’de farkı ikiye çıkaran Ferdi Kadıoğlu, 45+10’da kendisinin ikinci takımının üçüncü golünü kaydetti.

Maçın skorunu belirleyen gol ise 76’da Jordy Caicedo’dan geldi.

 

"3 puan 3 golle geldi" haberi, 29 Nisan 2023 tarihinde yazılmıştır. 29 Nisan 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.