20 Yaş Altı Kadın Milli Güreş Takımı Avrupa Şampiyonası'nda Üçüncü Oldu

Türkiye Güreş Federasyonu tarafınca meydana getirilen açıklamaya nazaran, İspanya'da düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda 20 Yaş Altı Kadın Milli Güreş Takımı, ekip halinde üçüncü oldu. Milli ekip, 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz madalya kazanarak 126 puan topladı. Ukrayna birinci olurken, Macaristan ikinci sırayı aldı.
20 Yaş Altı Kadın Milli Güreş Takımı, İspanya'da düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda takım halinde üçüncü oldu.
Türkiye Güreş Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Santiago de Compostela kentinde yapılan organizasyonu 1 altın, 1 gümüş ve 3 bronz madalyayla tamamlayan milliler, 126 puan toplayarak üçüncü sırayı aldı.
Takım halinde 190 puan toplayan Ukrayna, Avrupa şampiyonu olurken, ikinci sırada yer alan Macaristan 128 puan elde etti. Milli takım ise 126 puanla takım halinde üçüncü oldu.
Milli takımda 55 kiloda Tuba Demir altın, 50 kiloda Zerda Demir gümüş, 57 kiloda Şevval Çayır, 59 kiloda Sevim Akbaş ve 62 kiloda Selvi İlyasoğlu bronz madalya kazandı.
"20 Yaş Altı Kadın Milli Güreş Takımı Avrupa Şampiyonası'nda Üçüncü Oldu" haberi, 30 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 30 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.