17 Yaş Altı Avrupa Badminton Şampiyonası'nda Türk sporcular bronz madalya kazandı

17 Yaş Altı Avrupa Badminton Şampiyonası'nda Türk sporcular bronz madalya kazandı

Türkiye Badminton Federasyonu tarafınca yapılan açıklamaya göre, 17 Yaş Altı Avrupa Badminton Şampiyonası'nda milli sporcular Nisanur Çimen ile Gökay Göl, karışık çiftler kategorisinde bronz madalya kazandı. Litvanya'nın başkenti Vilnius'ta...

17 Yaş Altı Avrupa Badminton Şampiyonası'nda milli sporcular Nisanur Çimen ile Gökay Göl, karışık çiftler kategorisinde bronz madalya kazandı.

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Litvanya'nın başkenti Vilnius'ta düzenlenen şampiyona sona erdi.

Yarı finalde Danimarkalı rakiplerine yenilen Nisanur-Gökay ikilisi, üçüncü oldu.

17 Yaş Altı Avrupa Badminton Şampiyonası'nda Türkiye, takım müsabakalarında gümüş madalya elde etmişti.

"17 Yaş Altı Avrupa Badminton Şampiyonası'nda Türk sporcular bronz madalya kazandı" haberi, 13 Ağustos 2023 tarihinde yazılmıştır. 13 Ağustos 2023 tarihinde de güncellenmiştir.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.