10 kişi kalan rakibe 30 şut çektiler, penaltı kaçırdılar ve kaybettiler! Giresunspor, İstanbul'da kabusu yaşad

10 kişi kalan rakibe 30 şut çektiler, penaltı kaçırdılar ve kaybettiler! Giresunspor, İstanbul'da kabusu yaşad

Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında alt sıraları yakından ilgilendiren maçta İstanbulspor, Giresunspor'u 1-0 yenik etti. Giresunspor, rakibinin 10 şahıs kalmış olduğu ve 30 şutla oynadığı karşılaşmayı gol atamadan tamamladı.

Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında düşme hattını yakından ilgilendiren maçta İstanbulspor, büyük bölümünü 10 kişi oynadığı karşılaşmada Giresunspor'u 1-0 mağlup etti.

TEK GOL EZE'DEN

İstanbulspor, 10. dakikada Emeka Friday Eze'nin attığı golle karşılaşmadan galip ayrıldı. İstanbul ekibinde 50. dakikada Simon Deli kırmızı kart gördü. Giresunspor'da 17. dakikada Rijad Bajic penaltı kaçırdı.

10 kişi kalan rakibe 30 şut çektiler, penaltı kaçırdılar ve kaybettiler! Giresunspor, İstanbul'da kabusu yaşadı

30 ŞUT ÇEKTİLER, GOL YOK

Karadeniz ekibi, uzun süre 10 kişi oynayan rakibinin kalesine maç boyunca 30 şut gönderdi, yüzde 70 topla oynadı. İstanbulspor ise 5 şut çekip 1 gol buldu.

"10 kişi kalan rakibe 30 şut çektiler, penaltı kaçırdılar ve kaybettiler! Giresunspor, İstanbul'da ." haberi, 01 Mayıs 2023 tarihinde yazılmıştır.

Hubbard Editör

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.