1. Lig Kulüpler Birliği'nin yeni başkanı Murat Özkaya oldu

1. Lig Kulüpler Birliği'nin yeni başkanı Murat Özkaya oldu

Spor Toto 1'inci Lig Kulüpler Birliği Derneği'nin bugün gerçekleştirilen genel kurul toplantısı sonucunda Eyüpspor Kulübü Başkanı Murat Özkaya başkanlığa seçildi.

Spor Toto 1'inci Lig'de İstanbulspor'un Süper Lig'e yükselmesinin ardından sarı-siyahlı ekibin başkanı Ecmel Sarıaliğlu, 1'inci Lig Kulüpler Birliği başkanlığını bırakmıştı.

Birliğe bugüne kadar Bandırmaspor Başkanı Onur Göçmez başkanlık yaparken, yapılan seçimin ardından Eyüpspor Başkanı Murat Özkaya yeni başkanı oldu.

Kulüpler Birliği resmi yayın organlarından paylaşılan bilgiye göre; Eyüpspor Kulübü Başkanı Murat Özkaya yeni dönemde bu görevi sürdürecek.

"1. Lig Kulüpler Birliği'nin yeni başkanı Murat Özkaya oldu" haberi, 14 Eylül 2022 tarihinde yazılmıştır. 14 Eylül 2022 tarihinde de güncellenmiştir.

Serkut Bozkurt Genel Yayın Danışmanı

YORUM YAZ

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.